Tjänster

Jag erbjuder hjälp med styling, tips och idéer om hur Ni kan placera befintliga möbler, kanske ersätta med någon detalj och få Er bostad redo för försäljning. Jag vill att Ni skall känna er trygga och hemma i Er försäljning, i Ert hem. Det är aldrig meningen att det skall kännas konstigt eller konstlat.

Hur det går till?

Vi börjar med ett första möte där jag gör en bedömning av vad som kan komma att användas och vad som behövs göras, sedan kommer jag ge Er en offert utifrån vilken nivå Ni vill lägga Er på.

Omfattningen avgörs av vilka befintliga saker som jag bedömer kan användas i stylingen och vad som behöver plockas undan.

Ett första möte brukar pågå i en till två timmar. Vi går tillsammans igenom Er bostad och ser vad som behöver åtgärdas. I första mötet ingår allmänna stylingråd och tips.

Om Ni vill fortsätta med min hjälp kan Ni sedan välja mellan två nivåer;

I en Ministyling stylar jag Ert hem med Era befintliga saker.

I en Mellanstyling stylar jag Ert hem med Era befintliga saker samt kompletterar med inredningsdetaljer.

Om Ni vill göra stylingen själva men önskar en specifik lista på saker som kan behöva åtgärdas kan jag självklart erbjuda detta också, en så kallad Specifik åtgärdslista.

Som kund förväntas Ni alltid stå för förberedelserna av bostaden genom att plocka undan allt som vi kommer överens om inte skall vara med i stylingen samt städa innan stylingen påbörjas. Kläder och andra privata saker som inte skall vara med vid fotografering och visning tas bort. Allt för att vi skall kunna jobba så effektivt och lägga så mycket tid på stylingen som möjligt.

Eftersom omständigheterna varierar mycket mellan objekt (storlek, hiss, trappor, balkong, uteplats mm) lämnas alltid offert efter ett första möte.

Kostnaden för styling inför en försäljning är avdragsgill. Mer om detta finns att läsa om på skatteverkets hemsida.

Instagram